Din inlämnarportal

Håll koll på dina godkända plagg, se ditt aktuella saldo och få en enkel översikt över allt i en och samma plats.

💡

Observera: Du måste först bli inlämnare hos oss för att kunna använda portalen

Vad kan du göra i portalen?

En enkel och transparent översikt över dina godkända plagg och saldo

💰

Se ditt aktuella saldo

Tillgängligt saldo för utbetalning, potentiellt saldo från osålda plagg och totalt sålt värde

👕

Översikt av dina plagg

Se alla godkända plagg och deras status, enkelt filter för registrerade, sålda och utgångna plagg

📋

Din inlämnarinformation

Ditt inlämnare-ID, kontaktuppgifter, totalt utbetalt belopp och inställningar för osålda plagg

🔒

Säker inloggning

Automatisk koppling via e-postadress, säker hantering av din information och mobiloptimerad design

Se hur portalen fungerar

Dashboard - datorvy

Dashboard med saldoöversikt i datorvy

Se ditt tillgängliga saldo, potentiella saldo och totalt sålda värde på ett ställe.

Klicka för större bild →

Översikt av dina plagg

Lista över godkända plagg

Se alla dina godkända plagg. Status, märke och beskrivning.

Klicka för större bild →

Dashboard - Mobilvy

Dashboard i mobilvy

Portalen är helt mobiloptimerad och fungerar lika bra på telefonen.

Klicka för större bild →

💡 Tip: Klicka på bilderna för att se dem i full storlek

Så kommer du igång

1

Bli inlämnare

Först måste du registrera dig som inlämnare hos Lilleman & Jag.

2

Skapa ditt konto

Gå till app.lillemanochjag.se och skapa ditt personliga portal-konto. Använd samma mail som du angav vid registreringen.

3

Automatisk koppling

Vi kopplar automatiskt ditt konto till ditt inlämnarkonto när du använder samma e-postadress.

4

Börja använda portalen

Logga in och utforska alla funktioner för att hålla koll på dina plagg och saldo.

Vanliga frågor om portalen

Vad händer om min e-post inte matchar mitt inlämnarkonto?

Om din e-post inte matchar automatiskt kan du kontakta oss på lillemanochjag.info@gmail.com så hjälper vi dig att koppla kontona manuellt.

Hur ofta uppdateras min saldoinformation?

Din saldoinformation uppdateras i realtid när du loggar in på portalen. När plagg säljs kommer du att se det nästa gång du besöker portalen.

Kan jag begära utbetalning direkt i portalen?

Inte än, men du kan se exakt hur mycket du har tillgängligt för utbetalning. Besök butiken för att begära en utbetalning av ditt saldo.

Funkar portalen på mobilen?

Ja! Portalen är helt mobiloptimerad och fungerar lika bra på telefonen som på datorn. Du kan logga in var du än är.

Kan jag få notiser när mina plagg säljs?

Just nu uppdateras informationen när du loggar in på portalen. Om tillräckligt intresse finns så kan vi utforskar möjligheter för automatiska notifieringar i framtiden.

Redo att komma igång?

Om du redan är inlämnare kan du öppna portalen direkt. Annars börjar du med att registrera dig som inlämnare.